Welcome slaves

Welcome slaves

Saturday, May 6, 2017

Informace k osobnímu setkání

Spousta z vás se zajímá o to, co musí udělat pro možnost osobní setkání s Princeznou, jakou jsem Já. Nebaví mě pořád dokola vypisovat ty samé informace, proto to shrnu zde, do článku.


1. Osobní setkání probíhá s osvědčeným otrokem. Osvědčený pro mě je otrok, který mi zaplatí otrocký hold nebo zakoupí nějaký dar. Obojí probíhá platbou odelsanou na můj bankovní účet, pochopitelně předem Výše platby musí být adekvátní jeho touze, setkat se s mojí dokonalostí!

2. Nečekej ode mně, že si s tebou budu psát aktivně, do doby než obdržím otrocký hold. Na to je můj čas opravdu drahocenný. 

3. Až když obdržím peníze na svém účtu, preferuji napsat si pár řádků o tom, jaké máme oba představy o osobním setkání. Já chci být se službou otroka maximálně spokojená. Také požaduji vědět o otrokovi informace jakou jsou předchozí zkušenosti, věk, místo bydliště. Čím víc pravdivých informací, tím lépe. Pokud budeš lhát, budeš sám proti sobě. Komunikace je velmu důležitá. 

4. S otroky v žádném případě nesmlouvám. Pokud máš zájem, splníš počáteční podmínky, pokud ne, ztrácíme oba čas nesmyslným psaním.  

5. Ve zkratce co Mě baví a jaké máš možnosti uplatnění: 
  • Shopping day (nakupování, kdy otrok vše platí, jako správný poskok drží tašky atd.)
  • CB (chastity belts) .. (preferuji otroky zamčené v pásu cudnosti po celou dobu služby, pokud nepřikáži jinak.. klíček odevzdává hned při začátku setkání.. pokud chci, nosím jej na krku na řetízku jako zdobu)
  • Foot fetish (uctívání mých krsných nožek, péče o ně jako jě např. masírování nebo pedikúra, laskání, líbání, lízání aj.) 
  • Dog play
  • Highheel trampling (chození po nahém těle otroka v podpadcích) & heel torture (mučení mými podpadky)
  • Malemaid (udělám si z tebe služtičku jak se patří)
  • House boy (budeš můj osobní domácí sluha)
  • Nipple torture (mučení bradavek - užívám si, bý sadistická vůči svým otrokům)
  • Facesitting
  • Feminizace
  • Public (hry na veřejnosti)
  • Retifismus 
  • Spanking
  • Scratching (velmi účinný, s mým krásnými drápky do špičky) 
  • Spitting
  • Whipping
  • Psychické ponižování 
  • Focení (budeš můj osobní fotograf)
Pokud nevíš, co nějaký výraz znamená, použij internetový vyhledávač! 

 6. S otroky které znám již roky, se mohu eventuelně domluvit i na jiných praktikách, než jsou výše uvedené. Fantazii se meze nekladou, kor při vzájemné důvěře.

7. Nejsem profi domina. Jsem Prinzena, přirozeně dominantní kráska, která se chce bavit! Ale i přes to svou zábavu beru zodpovědně samozřejmě.

Doufám, že po tomhle článku, bude vašich dotazů méně, ale přibude naopak více činů! 


  

No comments:

Post a Comment